ciepło było w nocy, bardzo ciepło, cieplej i cieplej. włosy zelektryzowane. w gardle gdzieś między oddychaniem a przełykaniem szczypiące otwory, drapiące i gorące. zapalone od nadmiaru użycia. śniło się nie pamiętam. jajo na miękko z przyjaciółeczką. śnieg. dzień. wyspałaś się, to włącz rozum. z of na on. no już. zaświadczenie. odebrać plakaty. wysłać plakaty. powiesić plakaty. dyplom. odpis dyplomu. okładka. tył okładki. kontakt do zespołu. kontakt do wydawnictwa. na różowo. madżenta sto procent. ke zmywa naczynia. wrocław przyjeżdża jutro, nie będzie mnie. a gdzie będziesz? na randce. łooooooo, a z kim? z wielorybem. łoooo, a gdzie? w limbusie. łoooo, zajebiście. tak, zajebiście,  jeśli dożyję. opole chce część soli distro. czyli pankrok działa. no to wybrać. wysłać. na czuja, wszystko na czuja. powidła śliwkowe dla łaty. zapomniałam wysłać. i płyty simboli na benefit. do oslo. zapomniałam wysłać. jutro lub nigdy. i mi nie widzi się żyć. dziś. za dużo do jutra, za dużo życia w życiu. nie mieszczę. mieszczę, mieszczę. tak tylko se piszę, bo rozgryzłam pieprz i mi ostro na podniebieniu i dodatkowo pali w gardło. krtań. w coś takiego. ubrać się i wyjść.