1.
okno zamknięte i drzwi do szklarni i drzwi do pokoju czyli szczelnie mnie tu się siedzi drodzy sąsiedzi aż tu nagle jak po diable najprawdziwsza osa wielka a może to i szerszeń lata zbudził się zgłupiał tak żeby w środku nocy i chuj wi skąd to tu i lata i wrzeszczy i straszy bo człowiek uczulenie ma na ten jad przeklęty i myślał że już żądła się pozbył co zalegało nadmiernie a tu nie nie nie droga panno walcz walcz walcz bo czy nie drzesz się że siła siła walki?
2.
brud między palcami u stóp taki zakurzony dziwny i śmieszny w sumie na sumie no to w niedzielkę jak dzwon przypierdoli to się ubawimy po pachy no i że te samochody ponoć parkują tak zupełnie pod kuchnią furtką oknem siatką dziką winoroślą co na czerwono potem z zielonego ponoć a i owszem trud skrobania mam tak pół na pół opracowany no nie wytrzymam mówię że!
3.
weź tę nową sztunię za rączunię i spróbuj no co ci zależy jak raz szlifierkę weźmiesz w łapy ściśniesz nieświadomie nawet to już koniec umarł w butach na śmierć i życie musisz przejechać tu i ówdzie czasem bo inaczej zdechniesz od myślenia i wyobrażania sobie jak ją oswajasz i obiecujesz ja na przykład obiecałam moim deseczkom, że byle gach sie tam nie zwali zesra spuści zrzyga wyznaniami przepięknymi o nie nie nie już nie uwierzę
4.
- halo
- cześć
- nie chcę z tobą rozmawiać. cześć
chciałam powiedzieć że mnie "to obchodzi" ale nie zdążyłam no to wiadereczko wiadereczko powiedz przecie kto dostał najwięcej pomyj na świecie? o najjaśniejsza pani nasza zapomnieliśmy skleić klosza ochronnego no nic wybaczam bo z drogi zbaczam za chwilę zjem wszystkie gile
etam
wolę telefony na żetony
niż komórki bez podpórki
5.
jak masz chęć to se wkręć śrubkę w dupkę numer pięć

(bardzo dobry ten testament drogi kolego z komputera
taka era penera gmera i szmera)

koniec
ps
6.
miłosna wyliczanka z liścia Akacji
cyklinować? nie cyklinować
cyklinować? nie cyklinować
cyklinować? nie cyklinować
cyklinować? nie cyklinować
cyklinować? nie cyklinować
cyklinować?