pół litra

---karuzela na nieboskłonie to do mnie
ledwo słyszę i może bym wpadła ale co tu mi przyciskasz
aha ty masz tam nuty o mnie
żeby mi się nie przyjarała otwierająca ja z koszykiem---
cienie miłości i sekrety kłamstwa poproszę
oj niestety nie mamy takich gazet
aha aha telefon jak to się nazywa do diabła
cienie i blaski i sekrety serca uf jak pięknie
sprzedaj się za dolara jak anais nin i henry miller
by na ziarno nasze ojczyste zarobić i prąd i sranie do rzeki
naszej na pół ojczyznę przecinającej
myhy myhy myhy chrum chrum
sweterek w serek
balonik salonik
przyprawa agawa
---przyjmiemy kanapę w dobrym stanie
do nowego domu---
za kanałem żyje dziewczę
dzietne podwójnie i ezoteryczne szczęście
---grzybica pochwy- brak zaufania do ludzi---
wspieraj się o london bridge lub eye
podtrzymujemy nasze serca ostatkiem mocy
siedząc na walizce ze śmietnika
wspólnej wiązki marzeń