l.
róża żółta- odwzajemnij moją miłość
rozmaryn- jedyna miłość
śliwa- przypominam ci twoje obietnice
strzałka- ostateczne zerwanie

a.
mak biały- moje serce zasypia
akacja- miłość platoniczna
róża dzika- pójdę za tobą wszędzie

r.
tulipan- cieszę się na twój widok
lawenda- żarliwa, płomienna miłość
bez- dobroć, podziwiam twą piękność
niezapominajka- nie zapomnij o mnie, podaruj mi miejsce obok siebie
stokrotka- cieszy mnie twoja obecność, jak dobrze być obok ciebie

w
oranżerii u złośnicy ziołowo-kwiatowej
trwa spektakl
teatr uliczny za kulisami nie ma majtek i zębów

a.
hortensja- jesteś piękna, ale zimna
bazylia- nienawiść, bieda
wilcza jagoda- przynosi nieszczęście
melisa- bądź bardziej nieznośna
słonecznik- uważaj, pozory mylą

trzymam naręcze oddechów
ikebanę z nich
między palcami zeschnięte uniesienia
nawozem je
i bieluniem nakarmić świat
szalejem jadowitym
belladonną

nikocjana (tytoń)- przeszkoda została pokonana
mięta- zachowam nadzieje, wspomnienie